Click this

Tuesday, July 5, 2011

Nur Nabillah Syaza


Bina sebuah karangan berdasarkan gambar diatas.


Bagai kera mendapat bunga. Itu merupakan sebuah peribahasa melayu yang cukup popular namun tidak boleh diguna pakai untuk post ini. Wahai Nur Nabillah Syaza, selamat hari ulang tahun kelahiran aku ucapkan dan terima kasih sebab jadi sahabat suka duka sepanjang perkenalan kita. 


Ayat tipikal yang biasa orang guna untuk ucap selamat hari lahir adalah semoga panjang umur, murah rezeki dan berjaya di dunia dan akhirat. But, from deep in my heart I want to say this :


-Kau kawan yang selalu bagi dorongan untuk aku untuk mencorak masa depan yang lebih cerah.

-Kau mematangkan aku dengan motivasimotivasi yang kau cedok entah dari mana.

-Kau merupakan kawan yang tidak lupa akan persahabatan.

-Kau orang yang selalu ada masa suka dan duka.

-Kau penyeri dalam persahabatan yang kita.

-Kau merupakan kawan yang menangis bila aku menangis dan ketawa bila aku ketawa.

-Kau juga... kalau senaraikan banyak je. Kau fikir fikir kan la sendiri.


Dan seperti yang kau mahu, aku letak kan sekali gambar kita photoshoot hari tu.




HAPPY BIRTHDAY FRIEND!

3 comments:

puteri ain said...

friendship . yeah i miss what it is means:)

Shyra. said...

True. :)

Shyra. said...

True. :)