Click this

Saturday, January 22, 2011

Love letter

Salam and greetings to all.
Wahwah sila lihat jam pukul berapa sekarang. Sekarang yang dimaksudkan adalah ketika entri ini di post maka tak perlu lihat jam di desktop tu ye. Aaaa almost 3.30 am weyh asal kau x tido lagi nih tetiba mimpi nak post pasal love letter pulak kan.


Surat cinta buat si mata.

Untuk si mata, entah kenapa sekarang kau selalu minta ditutup awal. Wah kau manja bukan main sekarang bajet  kau dekat rumah xde apa nak buat. Ingat tak dulu kita pernah je tido selewat jam 6 pagi dan bangun kembali seawal 7 pagi dan terus ke kelas. Jangan buatbuat lupa oke.

Untuk si mata, sama ada kau perasan atau tidak lah kan aku hanya boleh start belajar bermula pukul 12 tengah malam sahaja atas gangguangangguan yang diterima oleh cik telinga. Tapi menyedihkan kau tidak berkerjasama wahai mata, tidak sekalipun sungguh selfish ya disitu!

Haa hamek kau sekarang aku paksa kau berjaga dan yes ini lah buat pertama kalinya aku membuka lecture note dan membuat nota sendiri untuk semester 2 ini. Kembang cik lubang hidung sekarang. Tapi mata, lihat sekarang kau minta untuk ditutup lagi. Argghhh.





Hah. Ye mata kucing tu. Surat tu untuk kau. Oke done. Dah ngantuk. Tata!

No comments: