Click this

Tuesday, January 18, 2011

I am broke already.

This all because of Hari Siswi UPM. I've told you before that one of my wishlist is to get more and more variety of shawl right? Ha, tak sampai sebulan 1 wishlist dah settle. Saya beli lapan shawl in 2 days oke puas hati. Murah sangat sampai terlopong mulut bila tanya berapa harga this and this shawl. Seriously murah sebab the peniaga letak student price to each of the shawl. Paling murah saya jumpa cost RM 3 only. Errkk. Gigit bibir mungil. 

Mostly semua yang bukak booth kat situ jual online punya so I have already checked the real price and I am not regret at all. ;) Saya senyum besar saja.

I booth yang saya ulang alik ulang alik sebab asyik nak beli je adalah booth Dura Fashion sebab Kak Nanie and her husband so kind bagi kitorang harga paling murah! 3 kali singgah tau. Thanx to both of you. Sila singgah website Kak Nanie kalau nak beli online okayh! Gerenti cun shawl dia.



Ini lah Kak Nanie yang comel. Siap ada tutorial pakai shawl. =_=



Rambang mata.



Friends shopping. 



Mummy and brother kak Ayun. So friendly. ;)))



Ouh well, kak Ayun pun ada post pasal Hari Siswi UPM kat blog dye. Go check out this link untuk tengok outfit dye and ada pictures my senior di situ. Support siket usahawan muda ini ya! Last but not least, I love shawl but Im broke. Haha. Salam.

No comments: