Click this

Sunday, June 7, 2009

KO-Q kat KMPK???


Ade ko-Q kew???

Haruslah ade, baru lah menarik & tertarik. Saya? Saya dengan tekad dan iltizamnya mengambil keputusan untuk masuk kelab Golf. Ada orang tanya kenape Golf? Mudah saja saya menjawab sebab saya x pernah main Golf mainan golongan elit! Ke mainan orang pemalas sebab x banyak bergerak?

Kenapa saya tak masok kelab lain???


Netball???

Euuuwwww... stat dari skolah rendah sampai menengah asyik dengan netball jer. Pergi matriks memang nak muntah la kalau main netball lagi. Buang jauhjauh lah netball ni. Permainan terbosan ever.

Basketball???

Menarik sebenarnya tapi malas nak larilari sebab saya kalau dapat bola memang tetiba jadi hyper kejar bola.

Futsal???

Saya segan dengan lelaki. ;pp

Volleyball???

Mainan nightmare sekolah menengah dengan Pn. Shanti. Memang tolak jauhjauh.

Badminton???

Boring la badminton dah la main indoor punyer. Saya nak matahari... [alasan hampeh!]...

Permainan dalaman???

Sunshine please!

Tenis???

Tidak kumahu punya bahu besa macam bahu Maria Sharapova tuh. X pown macam Ivanovic.

Squash???

Punya minat juga nak masuk tapi sekali lagi di tekankan I want Mr.Sunshine.

Petanque???

X reti la nak baling mende tuh.. tertonggektonggek.. boirng lar.. x mencabar..[eceyhh... geli!!]

Golf!!

Mencabar weyh, satu2nyer game yang boleh pakai seluar slack time ko-Q hehe... Dah la pky sarung tangan sebelah..[Mr.Nazri cakap cam orang gila... barang2 pown mahal... I memang sukew pegang barang yg mahal2 nih... [bukan materialistic] paling cikai pown harge 1 set RM500-RM700.. FULAMAK!!!!

Permainan laen???

Entah la ape lagi yg ade ntah. Well, sekarang pown tengah busy buat kertas kerja untuk kursus asas golf. Lokasi??Clearwater resort... Aha!!


p/s: tolong buatkan kertas keje nih leh??????


No comments: