Click this

Friday, January 27, 2012

A begin of 2012, late.

Hi everybody.
Assalamualaikum!

Alhamdulillah, saya telah selamat sampai di Malaysia tercinta tepat jam 6.30 petang waktu Malaysia beberapa hari yang lepas. Dipendekkan cerita, yes it was a nice experience once kita dah jejak negara orang. Different culture, different food. Everything was different. Cerita pasal tu, maybe kena buat entry lain lah kan.

So, here I am. Baru muncul dekat social networking setelah almost a month tak online. Start dari final exam yang killer tu, balik sri kembangan jalani kehidupan yang normal, then going to the vacation yang awesome, balik dari vacation lepak jap dalam beberapa hari kat seri kembangan and now here I am, at UPM. 

People will ask, kenapa dekat kolej lagi sedangkan degree student dah start cuti sem kan. But how can I say, I have a big responsibility here. So, I would like to say bye bye semester break! Bye bye rumah! There's a lot of thing kena buat dekat sini. We have to handle a kem and I am the bendahari. T____T

Final exam was like hell. I do it worst. Worst that you can even imagine. All biology paper was a doom for me! Walaupun dah habis paper, but the finish line tu macam not a satisfaction! Tak rasa lega tapi rasa lagi teruk. It was horrible. It was.

The result dah keluar pun. Yes, as what I expected, drop. Tapi syukur alhamdulillah, masih 3 and above. Next semester kena try lagi hard. Even harder than hard! Oh my, the subject lagi tough dari last semester. How can I survive lagilagi bila next semester punya aktiviti lagi pack. 

*Faint.Faint*

OH! 
Selamat Tahun Baru. 
:p