Click this

Friday, August 19, 2011

M-pop stuff that I want to comment

Assalamualaikum.


Sebelum apaapa, please refer to this Max 24:7 coolest music video Ha-Ha (puke) then you may proceed to my post.


This post is regarding to the M-Pop group which makes me eagerly to post something here. Max 24:7, I'm sure you guys know about this group luar dan dalam more than I know aite? Urghh. Okay first, their dance is such a capital POOR. On a second thought, maybe funny. Ha-Ha. Macam baru praktis tiga empat kali, then terus rakam untuk masuk music video. Second, their song which is CINTA eyh? Macam lagu budakbudak. Kindergarten song perhaps? 


Well, kalau pasal rupa paras I have nothing to say sebab itu apa yang telah Tuhan kurniakan. I don't even judge their appearance or jambu tak jambu, korean tak korean rupa paras tu semua because ada je singer or boy band yang rupa tak awesome tapi lagu and how they dance boleh buat orang terpikat. Agree?


So, I'm not into it and tak berapa sokong dorang untuk terus memalukan diri sendiri. Mungkin dorang patut contohi artis k-pop yang praktis bertahuntahun before debut. Then, barulah tunjuk dekat dunia apa kemampuan yang korang ada. Heh! Improve your dance and please la buat lagu 'better better' siket?


PeeAss : Ehemm. Nak letak music video dorang pun tak sanggup.

No comments: