Click this

Monday, May 23, 2011

Arigatoo Gozaimas

Salam.
Sebenarnya, ucapan ini patut telah lama diungkapkan kirakira 3 bulan yang lepas. Tak pun 2 bulan yang lepas. Entah. Malas nak kira. Hari yang saya menjadi seorang remaja tanpa belasan nombor sebenarnya telah lama berlalu. 


Usia yang patut sudah dikira matang bagi seorang perempuan. Kalau lelaki? Entah la. Mungkin lebih lambat lagi. Namun, disebabkan sibuk dengan aktiviti kolej dan aktiviti kuliah segala hampir terlupa akan tanggal itu. Berlalu macam tu saja sehinggalah handphone mengeluarkan bunyi tanda mesej masuk. Ucap selamat hari lahir berduyunduyun menerjah skrin telefon. Ouh, hari ni kew.


Tak kisah lah sebab dah tak ambil peduli tentang tu. Yang pasti masih bersyukur kepada Allah keana masih diberi kesempatan untuk menghirup udara dan menjalani kehidupan seperti biasa. Alhamdulillah. Dan entri ini entri ucap terima kasih kepada 3 kawan yang bertindak bersamasama menyambut hari ulang tahun kelahiran. 


Maaf lambat! Buat Nur Afiza Azhar dan Tajuzzaman Razali rakan sejak di sekolah rendah, I just feel very grateful that you guys are still by my side until now. We have been together at primary, secondary school and now at university? Bukan kew itu anugerah dari Allah yang tidak terhingga? Thank you Allah. Dan buat Izzudean, terima kasih kerana sempoi masuk kepala dengan geng kitorang. Kira merangkap kawan baru plus rakan blogger lah jugak. 


Kira mulamula warming up dulu dalam mines. Jalanjalan.


Sebenarnya nak makan kat Carl's Jr., tapi malas nak layan burger.


Secret's Recipe baru masuk mood birthday kan.


Dan masingmasing pun melahap tak ingat dunia.


Aktiviti bershopping memang tak lari dari kami. :)


End up lepak kat mamak jugak. Malas nak balik awal sangat. Malas nak tunggu bas UPM.


Ouh dan terima kasih dekat panjang datang ambil kitorang yang memang malas ambil bas dan sedang save budget tak nak naik teksi yang mahal nak mampus tu. Terima kasih korang!
Assalamualaikum.


p/s: Terima kasih juga buat parents dan family Acik dan Maklang yang sambut dekat gombak hari tu. 
Nice satay, fried mee and blueberry cake!
Just awesome!

2 comments:

Anonymous said...

tak dirancang kan? tetibe aku dapat call ajak kuar mines? hehe
nasib baik aku ikut sekali..
air dan kek yang dibelanja sangat sedap kan? :)

aku nyer birthday mase korang tade kat sini. so xdapat nak mintak blanja lah kan? :(

LOVE THE PICTURES!

Shyra. said...

birthday ko bile dean? aq kat ktdi nih, ade great serdang debate. seminggu aq berkampung kat upm. gegegege. weyh!!! air ko arhh paling special kan! hahaha.