Click this

Friday, December 17, 2010

Ayuh kembali ke sekolah ayuh!


Iya saya tak mahu berselindung lagi. Kebenaran harus ditelan walaupun ia pahit. Nak buat pengakuan yang saya memang rindu zaman sekolah woo. Eyh itu lah dia zaman yang rasa macam bebudak comel sedang bermain dengan kawankawan duit poket masih minta ibubapa juga berjimat cermat sebab nak beli perkakas keinginan peribadi.

Zaman saya innocent lagi suci bermukamuka eyh? bermukamuka itu tidak betul. Walaupun kadangkadang rasa macam nak bakar sekolah eyh? tidaktidak kenapa fikir macam tu xbaik salah sangka. Berbalik kepada sekolah dan kenapa saya rindu sekolah dan perkara apa yg induced saya tetiba teringat sekolah. Itu semua sebab buat blogwalking kanakkanak sekolah terus saya terimbau kenangan sekolah and do not know why I miss it damn much.

What I miss is spend time the whole day dengan kawankawan. I must admit yang actually life dekat school is rather tedious yelah duk atas kerusi dengar cikgu mengajar then the bell is ringing recess time. So, apa yang buat school life great is obviously friends! Jom imbau kenangan 3 4 tahun yang lepas bersamasama. (T__T)


Girls over flower. Boleh tak caption tu?


Geng Banner sekolah. ;)))


Program projek sains. Tungkus lumus tu ha nak siapkan.


Yang belah kanan tu lagi la bertungkus lumus. ;ppp

Lama tak dengar khabar berita korang. Hey, mana menghilang? Facebook pown korang tidak bergiat aktif macammana nak kontekkontek?


PeeAss : ouh. kualiti gamba tidak memuaskan. zaman dedulu punye.
harapmaaf dan harappaham.

No comments: