Click this

Sunday, June 6, 2010

Late night writing


*While listening can't be tamed by miley cyrus

Baru habis blogwalking. Macammacam jenis penulisan ade. Sedar x sedar, ramai sebenarnya yg suka bidang penulisan kan? Hehe. Suatu ketika dahulu kala zaman tok kaduk (sila baca slowslow), cikgu english saya pernah bagi satu tugasan dan soalannya adalah dari sebuah poem tingkatan 5 if i'm not mistaken "The Road Not Taken". So, apakah saya punya the road not taken? Jalan apakah yg saya akan pilih sekiranya saya tidak mahu memilih jalan yg biasa org amik which I mean futher study? Haa. Jeng jeng jeng. Jawapan saya adalah menulis novel. Pecaya x pecaya x? Interesting right. Yeah i know.

By the way ade yg ckp blog juz as a diary. But in my opinion diary should not be shown to others right? Frankly speaking, saya malu kalau orang laen baca blog saya in front of my two eyes. (sebelah mata xpe kot) so don't do that okay? Baca lah senyapsenyap and keep your comments with you. I really appreciate that! Hehe. Keep my fingers dancing so i can always berkarya!

Semalam baru lepas shopping buku. Okay memang saya terlebih excited sebab sejak dua menjak tamat pengajian di matriks rase macam buku telah terlalu jauh dari saya. Teehee. Went to Popular cause ade sale yah! Eventhough xslalu layan malay novel tapitapitapi tertarik dengan novel tulisan Hlovate. Hurmmm. Aa+Bb, 5 tahun 5 bulan (awak! duadua novel ni wat saya sakit hati sebenarnya. Saya penah cakap kat awak saya xpenah bace dan x kenal Hlovate. I am a liar. Sorry cause it hurts too much) and Tunas dah baca. Now, let's move on ke novel yg lain pulak. Versus. Sedikit kelainan sebenarnya dan out of the blue! Dunia street and skating is definitely not mine. Never mind sebab dari sini i got the knowledge. (^_^) *terlebih gembira terlebih gula.


Selain itu, sabuah buku comel jugak telah terbeli ( ter? ) okay. Hehe. Buku tebal berharga RM 39.90 telah terbeli atas perkongsian wang saya dan cousin. Niat mahu jadikan buku itu sebagai present. Happy Birthday Natasha Khazariman. 14 years old old old old already!... This is for you dear! Sesuai untuk remaja muda. lalalala. X tipu buku ini sangat comel.


No comments: